fredag den 15. februar 2013

og VINDERNE er.....

Så er vi nået til det sjove ved min allerførste GIVE AWAY; nemlig at finde en 

VINDER  - eller tre er det jo så faktisk:)

Har puslet lidt med hvordan det lige skulle gøres når nu der var hele 3 præmier, men manden her i huset løste problemet. Nu er vinderne trukket på en tilpas alternativ måde, som jeg ikke har set før her i blogland, nemlig ved hjælp af en 10-sidet terning.


Sådan foregik det:
  • Alle kommentarer blev printet ud, og fik tildelt et nummer fra 1-10 (= antal af deltager = gode odds)
  • Så slog manden tre gange med sin 10-sidet terning. Første tal blev nr 4, der ønskede sig kørestols pimp.
  • Næste slag blev nr 0 (som på en ti-sidet terning altså er nr 10). Nr 10 ønskede sig cykel pimp.
  • Sidste slag viste tal nr 1, og meget heldigt var præmien her underordnet...


Utroligt nok kom vi ikke ud i noget roderi med at nr 10 ville have det samme som nr 4 eller et af de mange andre scenarier der kunne have udspillet sig - det gik legende let og helt reelt til.

Så nu kan jeg "TA DAAAA" afsløre at:

  1. LAJLA BIRK ADOLFSEN havde nr 4, og har dermed vundet KØRESTOLS PIMP.
  2. ANJA, ZOOMSNOREN kan, med nummeret 10 gå foråret i møde med CYKEL PIMP.
  3. Sidst men ikke mindst gemmer nr 1 på HEIDI L har vundet SPRIT HOLDEREN.
Tillykke til vinderne - Lajla, Anja og Heidi L vil i sende mig jeres adresser på en mail  (soesteraeblekind@gmail.com) så kommer der pakker til jer med posten.

Tak fordi i alle sammen ville være med i min allerførste GIVE AWAY.
Det har været sjovt, og bliver helt sikkert ikke sidste gang.

Rigtig God Weekend til jer alle.

Søster Æblekind.










12 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt, det er jo mig!!!!
    Jeg sender dig lige en mail.

    SvarSlet
  2. Ser allerede frem til næste give away ;) Eller måske en konkurrence?
    Og tillykke til de tre heldige.
    God weekend til dig også

    SvarSlet
  3. Det er det nemlig Anja!! Super;) og Lisbeth man kan aldrig vide hvad der sker her hos mig, så du må bare holde øje;)

    SvarSlet
  4. stort tillykke til de heldige vindere :)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke til de heldige vindere :-)
    Kh Connie

    SvarSlet
  6. Anja og Lajla vil i sende mig jeres adresser så jeg kan sende jer jeres præmier:) Din kommer i posten idag Heidi:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har gjort det d. 16/2, men jeg har nu sendt endnu en. Måske er den forsvundet i cyperspace...

      Slet
    2. Det må den være Anja. Men nu fik jeg den:) så er der snart pakke på vej til dig også:)

      Slet
    3. Super, så lykkedes det :-)
      Jeg glæder mig rigtigt meget til at modtage pakken <3

      Slet
  7. Den kom inpostkassen idag, så en af de nærmeste dage skulle den bo hos dig;) håber du bliver glad for den.

    SvarSlet
  8. Jubii, jeg vandt. Og jeg modtog den dejligste pakke i går, fyldt med lækkerier. Tusind tak fordi du sætter kulør på hverdagen :-)

    SvarSlet
  9. Dejligt du synes om den Lajla. Det var så lidt. Rigtig God weekend. M

    SvarSlet