søndag den 5. januar 2014

Når mor mangler...

... er der et stort hul i maven. Måske har i også set reklamen for Danmarks indsamlingen der køre på tv i disse dage, og som nævnt i dette tidligere indlæg kan man støtte ved at strikke/sy/hækle en Bamse efter Alt om håndarbejde's opskrift, og Bamse vennen udløser en donation på 25 kr til Danmarks indsamlingen.
Jeg er endelig blevet færdig med min - den har egentlig ligget længe i kurven og manglet øjne, mund og sløjfe, men det er gjort nu, så her er mit spæde bidrag - en enkelt lille Bamse pige




Det er en simpel men sød opskrift og de fleste kan være med og du kan nå det endnu - bamsen skal være Alt om Håndarbejde i hænde senest den 28.1.2014, eller afleveres i en af stof 2000 butikker inden den 25.1.2014. 
Hvis du er på Instagram så husk at #Givenven og #altomhåndarbejdebamsen så vi kan se kreationerne.

God fornøjelse

M

1 kommentar:

  1. Tak for tippet, det har jeg slet ikke hørt om, jeg vil fluks se om jeg kan nå det til d. 28/1. Heldigvis har jeg en Stof2000 i nærheden, så jeg kan nå det til sidste deadline.

    SvarSlet