onsdag den 21. november 2012

Noget om gaver...

Jeg har besluttet mig for at de hjemmelavede ekstra gaver der plejer at falde af til jul, ikke falder i år. 
I stedet for har jeg doneret min krea-tid i november/december til andre projekter, startet af nogle skønne ildsjæle.

Jeg skal nemlig lave firkanter og legetøj.

Firkanterne er til facebook gruppen "Varme 15x15" der hækler og strikker firkanter som syes sammen og i samarbejde med "projekt udenfor" deles ud til de mennesker, der ikke har et sted at bo i den kolde tid vi går i møde. 
Du kan også være med, du skal bare strikke/hækle lapper der måler 15x15cm og sende dem til den adresse der står på gruppens side. Eller du kan donerer garn til dem der strikker/hækler. 

Du kan læse mere her: "Varme 15x15"

Sneak peak på mine firkanter til varme 15x15

Legetøj skal gå til Frejvalds gode initiativ om at give julegaver til indlagte børn på Odense Universitets Hospital.
Jeg ved at tiden er lang, og bekymringerne store når de kære små er indlagte, og håber at et par hjemmelavede gaver vil sprede smil og glæde. 

Du kan læse mere og deltage i Frejvalds projekt lige her: Julegaver til indlagte børn


En hæklet Tyrkis Traktor er blandt gaverne fra mig. 

Foreløbig er det blevet til 9 firkanter og en hæklet traktor fra mig, men der er gang i hæklenålen.

Hav en dejlig dag derude.

Mette
Søster Æblekind

Ingen kommentarer:

Send en kommentar