mandag den 26. november 2012

Pay It Forward

I lørdags havde jeg besøg af tre skønne (voksne) tøser, der havde valgt at bruge en lørdag på at være kreativ sammen med mig. De var inviteret med betingelsen om at alt hvad der blev kreeret enten gik til

- Frejvalds gode initiativ om at give hjemmelavede gaver til indlagte børn på ouh, eller til
- Facebook gruppen "varme 15x15".

Vi havde en super hyggelig formiddag, eftermiddag og aften. Vi hjalp hinanden og delte ideer og krea-råd, og jeg synes vi fik lavet nogle fine ting til de indlagte børn.
De mange firkanter vi hver især havde lavet (her toppede pia på masse produktion), blev hæklet sammen, og vi har næsten et tæppe færdigt der kan varme og forhåbentlig glæde en hjemløs i den kolde tid.

Vil du se hvad vi fik kreeret så kan du se det hele her: Julegaver til indlagte børn & Varme 15x15

TAK til i skønne kvinder, for en skøn dag i velgørenhedens tegn. Er så glad for i ville være med til at støtte op om de gode projekter der er startet af nogle fantastiske ildsjæle.

Og Tak til min søde kæreste der havde sørget for frokost til os, og til min smukke datter der donerede sin artighed og sin mor til en dag, til fordel for projektet.

Du kan stadig nå at være med, der er links til Frejvald og "Varme 15x15" lige lidt længere nede på siden.

Pay It Forward

Mette
Søster Æblekind

Ingen kommentarer:

Send en kommentar