mandag den 14. januar 2013

Det blev idag...

Det skulle jo komme.... den første gang jeg så min blog på en anden blog. Den dag blev idag.
Betine har længe prikket til mig, for at få min egen blog, og var det ikke for hende, var der nok gået noget længere tid.
Nu er hun også kvinde for at jeg har set min blog på en anden side... egentlig lidt underligt men også skønt og dejligt, og jeg er meget smigret over de flotte ord.
Betine har det smukkeste retro hjem, hun kan noget med en symaskine og en overlocker, og har nogle skønne børn. I kan læse med her: I hælene på en nullergøj

Derudover har jeg fået flere faste læsere... det er så dejligt, og vil byde jer allesammen velkommen til min krea verden. Mon ikke det skal fejres med en Giveaway inden så længe? Må lige tænke lidt over hvad den skal bestå af og hvornår den skal i luften.

Hav en dejlig aften derude.

M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar