lørdag den 24. august 2013

Indhug

Jeg arbejder på at få streget ud på min Krea To-Do liste.... Der er så mange ting jeg gerne vil lave, men hvis alt stod på listen ville den være ubeskrivelig lang.  
Så jeg holder mig til den mindre udgave og nyder at strege ud efterhånden som jeg får færdiggjort små og store projekter. 
Et af de små projekter der er færdiggjort i ugens løb er denne John Deer Traktor. 


Det fantastiske ved denne udgave af en traktor er, at de små poder kan sove med den uden at få skrammer i hovedet! 

Dagens "to-do" er et større projekt, nemlig oprydning og omrokering i vores entre, så hækle tid bliver der ikke meget af, meeen mon ikke der bliver lidt tid til min ynglings beskæftigelse? 

M

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt fin, blir glad av dina härliga produkter <3
    Lo

    SvarSlet
  2. Den er bare så fin :-)
    Knus Novicen

    SvarSlet
  3. Kan man få opskrift på denne?

    SvarSlet