onsdag den 18. september 2013

Man må aldrig gå ned på udstyr = Lækker ting

Min kære famile gav mig den skønneste fødselsdags gave: et smukt sæt Knit Pro rundpinde. Pindene er fra str 3,5-8 og farverne variere efter str. Dertil høre fire wire og stoppere. De er fantastiske at strikke med. Jeg strikker pt sokker efter "to på en pind" princippet og der er altså bare noget over ordentligt udstyr- garnet glider let på pindene. Sættet er pakket i en fin lille bog... Og selvom stoffet ikke er min stil så er det dejlig praktisk at have pindene samlet. 
Sættet er købt hos www.sommerfuglen.dk hvis du heller ikke vil gå ned på udstyr. 
Jeg tager lige et par pinde mere. 

Søster Æblekind

5 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig gave! Hvor er jeg misundelig.... Strikker også med KnitPro, men de flerfarvede. Synes det er så smart det med at de forskellige størrelser har forskellig farve.

    SvarSlet
  2. Skøøøn gave! Dem skal du nok få mange gode timer sammen med!

    SvarSlet
  3. Sådan et sæt har jeg også - og er topglad for dem! Det er så skønt at have ordentligt værktøj :-) Flotte ting, du får lavet i øvrigt - og mange!

    SvarSlet
  4. De er helt i top :) .. skøn blog du har ;)

    SvarSlet