søndag den 15. september 2013

Vinderen er fundet...

Idag fylder jeg 35 år og det er dermed dagen for udtrækningen af min Give Away nr 2. Det foregik på retfærdig og gammeldags lodtræknings manér
Min søster var "lykkens pamjulefis" og stod for lodtrækningen. Den heldige vinder blev Signe Bang Hansen 
 TILLYKKE SIGNE. 
Send mig en mail på soesteraeblekind@gmail.com med din adresse så pakker jeg og sender til dig. Og til alle i andre- tak fordi i ville være med. 
Nu byder dagen på sofa hygge med en af mine gaver- hvad det er får i at se en af dagene. 
Nyd søndagen. 
M

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen!

    Tillykke til den heldige vinder!

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen Mette :-D
    Og heldige Signe ;-)

    SvarSlet
  3. Et stort TILLYKKE med fødselsdagen! Jeg håber, at du får en rigtig dejlig og skøn dag <3

    Også et tillykke til Signe med den fine præmie!

    SvarSlet
  4. Tillykke med dagen... og så er det mig der får en gave... Det føles da helt forkert... men dejligt... Mange tak

    SvarSlet