søndag den 2. december 2012

Det' sørme, det' sandt December....

Det er vist ingen hemmelighed, at jeg eeeelsker december, med lys, julerier og nisserier.
I fredags flyttede Nissen ind her i huset. Den stod så fint derude foran døren og ventede på vi lukkede op da den bankede på.
Når Nissen flytter ind, kommer Julesokkerne op, og SÅ er det "sørme det' sandt, december"
Weekenden er nydt i fulde drag.
Jeg er heldig at kende to skønne mennesker med en kæmpe grund, fuld af stedse grønne træer. Så fredag blev til en skøn tur med kurv og saks, og lørdagen er gået med at pynte op med grønt inde og ude.

Kræmmerhusene er mandens ynglings julepynt, og nogle jeg har syet selv.
Kalender lyset er en zink æske med et lille lys til hver dag
Jeg synes egentlig at julekranse er lidt mormor... men den her blev nu meget sød.

Adventskransen er som de sidste mange år blevet advents-fad, med lys og rådyr.
Krukkerne og mit lille bitte træ fik gran i massevis og julekugler
Idag er det første søndag i advent, og jeg vågnede op til en sneklædt verden. Det er da den helt perfekte dag at få sne på. Vi var en tur i skoven, og nød lyden af knirkende sne under fødderne, stilheden og de smukke træers svajen.




 Julegaverne til børnene på ouh er afleveret og tæppet til de hjemløse mangler lige to rækker fra Pia, så nu skal jeg have x'et af på små tings listen, og have gang i de der julegaver jeg egentlig havde bestemt jeg ikke ville lave. Men julen er jo hjerternes fest, så måske.....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar