fredag den 7. december 2012

Noget om fridage...

Imorgen er det min årlige fridag.
Det startede for fire år siden, da min datter var et år, og min kære søster synes jeg trængte til at komme lidt væk fra hverdagens MOR-skab.
Så afsted med mig - til Julehygge i Tivoli i hovedstaden, og det var faktisk ret fantastisk bare at være mig og holde helt fri.
Og sådan blev en "tradition" skabt.

Imorgen står den årlige fri-dag så for døren, og jeg glææææææder mig. Vi skal på Christiania, hvilket jeg aldrig har været før... glæder mig til at se den omtalte "Fristad" i alt sin julepragt, og til at daske rundt og se hvad dagen bringer.

Imorgen skal min søster have en "tak for sparket" gave, nemlig denne her:



I den ligger lidt sager jeg ved hun vil synes om:


Lidt julepynt, nemlig en stjerne-vimpel i sarte farver. Der er en hånd-sprit i hæklet forklædning i hendes ynglings farve (brun), et par breve med Instant-Chai-The, og en pose M&M´s.
Opskriften på stjernerne har jeg fundet lige her: Hæklede Stjerner


Jeg har lavet en aftale med selveste Hr. RK som har lovet at agere chauffør for os til og fra Fristaden, så han skal også have en lille pakke.




I hans pakke er der Marcipan snebolde og en dåse cola, og også lidt julepynt - Juletræer på række, som også er fundet hos The Royal Sisters, lige her: Hæklede Juletræer


Tasken er pakket - og ja, der ER hækletøj i den - og billetten er printet ud, så nu er det bare at huske mig selv og komme afsted til toget imorgen tidlig.

Har du også en årlig fridag eller flere?
Hvis ikke så er det ikke for tidligt at komme igang. God tur.

Mette






1 kommentar:

  1. Tak for en dejlig dag og tak for den søde gave. Jeg er så glad for alle de smukke, varme, bløde og helt unikke ting du har foræret mig.

    Kærligst søs.

    SvarSlet