søndag den 9. december 2012

Frem og tilbage og om igen...

Det var en skøøøn fridag igår i Kongens København.
Jeg oplevede Christiania, julemarkedet i den grå hal, christmas market ved storkespringvandet, fik frokost på cafe sommersko (iført vinterstøvler), kaffe på Cafe Norden, og nød synet af runde tårn i solskin, samt de smukke julelys der lyser byen op i mørket.

Idag blev der dømt trætheds hygge herhjemme.
Prinsessen og jeg har lavet hemmeligheder, der er blevet bagt boller, brunkager og småkager, og hygget på sofaen med min nye bedste ven - en varmepude, og den nye disney film "Modig".

Uden for sner det og det er så smukt, som det ligger der og dækker alt med sin store hvide dyne.
Jeg har fået hæklet på et halsrør, som i nok skal få at se, og så har jeg kæmpet for at få et nyt billede her på toppen af bloggen - det har været noget med insta frame, mail frem og tilbage, Iphoto, og gemme i billeder.... og ja, der er helt sikkert en smartere og nemmere måde at gøre det på, men uden fancy photo programmer og den store tekniske evne inden for foto, så synes jeg nu det er lykkedes meget godt....


1 kommentar:

  1. Sødeste Mette... Prøv at kast dig i grams med www.picmonkey.com - det er gratis, du kan lave alskens fine effekter, collager og ting og ja... det er bare smart!

    Det lyder skønt med tur til København! Modig kører ogå her... nonstop :)

    Knus

    SvarSlet