onsdag den 22. maj 2013

Give Away tur/retur

Da jeg for nogen tid siden skød min første Give Away afsted var en af de heldige vindere Anja fra Zoomsnoren, som vandt den neon hæklet cykel pimp, og som du kan se her så pynter den super fint og sommerligt på hendes cykel.

Nu er det så Anja der skyder en Give Away af, og jeg håber jeg vinder.

Jeg er helt vild med de farverige hæklenåle der lige passer til sommerhækling på terrassen, og med et ønske om at strikke mere, ville det vare super med en omdrejnings tæller oveni.. og hvad kan jeg sige? Man kan ALDRIG få for meget garn.



Vil du også være med i Anja's Give Away, så kan du deltage lige her.


2 kommentarer:

  1. Jeg kom også til at tænke på, at jeg jo vandt hos dig, da jeg så, at du deltager i min give-away :-)

    Tusind tak for din link til min blog ;-)

    SvarSlet
  2. Nemlig Anja... Og jeg skal jo øge mine chancer så gør det gerne;)

    SvarSlet