søndag den 27. oktober 2013

Rest Par

Jeg har været lidt i gang med julegaverne... Kan selvsagt ikke afsløre det hele men af resterne blev der lige til et par pulsvarmere, nemlig disse
Jeg har strikket med magic loop så jeg kunne bruge "to-på-en-pind" metoden. Er helt vild med den måde eftersom jeg får lavet begge pulsvarmere på en gang, og ikke skal huske på hvor mange omgange jeg har strikket før der skal tages ud. 
Nu står der hækling på krea to-do listen og idag har vi jo fået en time ekstra at nørkle i- jeg glææææder mig. 

Glædelig søndag. 
M

4 kommentarer:

  1. Hvor er det fine - farverne kan jeg rigtig godt lide!

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Skønne farver.
    Jeg nyder også at dagen er en time længere i dag :)

    SvarSlet
  3. De er så fine. Sådan nogen må jeg også få lavet...

    SvarSlet
  4. Tak Anja- Garnet har ligget i skabet i en fem-seks års tid og ventet på at blive til julegave- det blev det så i år. Troede også jeg skulle nyde den ekstra time idag Linette men har tilbragt hele dagen i sengen med migræne- pt går det dog bedre så håber at kunne nyde timen her til aften. De er lækre Signe- så det er bare at komme igang:)

    SvarSlet