tirsdag den 8. oktober 2013

Reste-brug

Når jeg køber garn til et projekt køber jeg ofte lidt mere end jeg tror jeg skal bruge. Det efterlader ofte et nøgle eller to når projektet er slut. 
 Garnpusheren siger som ofte at jeg jo bare kan returnere dem jeg ikke bruger- men det sker bare ligesom aldrig.... 
Så indimellem havner der et eller flere "rest nøgler" i min strikke kurv. 
Et par eller tre af disse er nu ved at blive til endnu en vest til æblepigen. 

Så helt tosset er det altså ikke med de rester i kurven. 

3 kommentarer:

  1. Nej da - rester kan bruges til mangt og meget - Specielt i de mængder du nævner der ;0)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud, det, du laver!

    Ja, rester kan man altid bruge :-)

    SvarSlet
  3. Det er også skønt med rester, som pludselig kan blive til noget dejligt!

    SvarSlet